Σχετικά με την παραγγελία μου

Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Αν η αγορά που κάνατε δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας, σάς προσφέρουμε τη δυνατότητα να κάνετε επιστροφή όλης της παραγγελίας ή μέρος αυτής.

Αν αγοράστηκαν online τότε μπορείτε να τα επιστρέψετε μέσω Box Now ή ΕΛΤΑ Courier με χρέωση παραλήπτη, Το ποσό επιστροφής θα είναι το σύνολο της αξίας των εμπορευμάτων που επιλέξατε να επιστρέψετε μείον τα μεταφορικά επιστροφής.

Για επιστροφές παρακαλείται  η επικοινωνία με το MamasPharmacy.gr:

  • Μέσω e-mail (orders@mamaspharmacy.gr)
  • Τηλεφωνικά στο 2317 006262
Ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν

Αν το προϊόν παραληφθεί:

  • Με ανοιχτή συσκευασία
  • Με κατεστραμμένη συσκευασία
  • Με σύντομη ημερομηνία λήξης, ώστε να μην υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος κατανάλωσης

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις γίνεται επαναποστολή της παραγγελίας και το MamasPharmacy.gr αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων.

Παρακαλείται, η μόνη προϋπόθεση που πρέπει να τηρείται από τον πελάτη είναι η άμεση ενημέρωση, κατα την παραλαβή της παραγγελίας ή ενημέρωση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Έχω εκπτωτικό κωδικό γιατί δεν περνάει στη παραγγελία μου;

Οι εκπτωτικοί κωδικοί ισχύουν σε προϊόντα που δεν έχουν ήδη έκπτωση, και ο κωδικός εγγραφής στα newsletter σας αποστέλλεται μετά την πρώτη σας παραγγελία.

Τι ώρες μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημα;

Μετά την ολοκλήρωσή της παραγγελίας σας θα σας έρθει μήνυμα ή μειλ το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη προς παράδοση, μπορείτε να παραλάβετέ στο κατάστημα της Τούμπας ή της Νεάπολης σε ανάλογο ωράριο. Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε εδω

Έκανα λάθος και παρήγγειλα λάθος νούμερο από αυτό που χρειαζόμουν, μπορώ να το αντικαταστήσω;
  • Να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους
  • Να έχουν διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες και να μην υπάρχει αλλοίωση στη συσκευασία τους

Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο.

Παρακαλείται ο έλεγχος των προϊόντων πριν από το άνοιγμα τους . Δεν μπορούν να γίνουν δεκτά προϊόντα ψυγείου, βρεφικά γάλατα και τροφές, ορθοπεδικά και ανατομικά είδη.

* Αλλαγές σε ανοιγμένες συσκευασίες ΔΕ γίνονται δεκτές !

Παρήγγειλα ένα προϊόν που στη φωτογραφία έχει άλλο σχέδιο από αυτό που παρέλαβα εχει γίνει κάποιο λάθος;

Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για το mamaspharmacy.gr. Καθημερινά οι εταιρίες αλλάξουν μικρές λεπτομέρειες των προϊόντων τους χωρίς να αλλάζει η ιδιότητα των προϊόντων τους, αυτό εχει ως αποτέλεσμα για την εταιρία αυτό να ορίζεται ως ίδιο προϊόν. Τι σημαίνει αυτό; Πχ ένα μπιμπερό είναι διάφανο γυάλινο και εχει καπάκι ροζ, ταυτόχρονα εχει ένα μικρό ζωάκι πάνω του σαν σχέδιο, στην επόμενη παραλαβή το ζωάκι αυτό μπορεί να αλλάξει αλλά η φωτογραφία που εχουμε στο Mama’s Pharmacy μπορεί να μην αλλαχτεί, με αποτέλεσμα να σας έρθει το ίδιο μεν προϊόν που παραγγείλατε αλλά με άλλο σχέδιο στο τύπωμα. Αν αναζητάτε ένα συγκεκριμένο σχέδιο παρακαλώ καλέστε μας, καθώς είναι αδύνατο να γνωρίζουμε πάντα τι εχει αλλάξει και θα μπορέσουμε τηλεφωνικά να σας επιβεβαιώσουμε ποιο προϊόν υπάρχει διαθέσιμο.

Υπάρχει ένα προϊόν που με ενδιαφέρει αλλά είναι εξαντλημένο, μπορώ να το παραγγείλω;

Υπάρχει η δυνατότητα να προσθέσετε το email σας στη λίστα αναμονής και μόλις το παραλάβουμε να σας ενημερώσουμε αυτόματα ότι το παραλάβαμε, αν είναι κάτι που το χρειάζεστε άμεσα, μην διστάσετε να μας καλέσετε.

Μπορώ να πραγματοποιήσω τηλεφωνικές παραγγελίες;

Φυσικά, το εξειδικευμένο προσωπικό μας μπορεί να σας βοηθήσει ώστε να πραγματοποιήσετε την παραγγελίας δια τηλέφωνου. Μην διστάσετε να μας καλέσετε για ότι χρειάζεστε στο 2317006262, καθημερινά 10-6 μμ

Σχετικά με την πληρωμή μου

Πότε θα επιστραφούν τα χρήματα μου;
  • Εάν η αγορά έγινε Online με πληρωμή μέσω κάρτας, η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην κάρτα σας, εντός 7 εργάσιμων ημερών. 
  • Εάν η πληρωμή της παραγγελίας έγινε με κατάθεση στην τράπεζα, θα χρειαστούμε να μας στείλετε μέσω email έναν τραπεζικό λογαριασμό, προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα. Οι επιστροφές των χρημάτων γίνονται στο τέλος κάθε εβδομάδας.
  • Εάν κάνετε επιστροφή προϊόντων σε εμάς ταχυδρομικώς, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα, μόλις παραλάβουμε το πακέτο σας. Σε περίπτωση που η επιστροφή αφορά προϊόντα που δεν επιθυμείτε πια, χρεώνεστε με τα μεταφορικά έξοδα. Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη.
Μπορώ να κόψω τιμολόγιο αντί για απόδειξη;

Φυσικά, στις σημειώσεις της παραγγελίας σας μπορείτε να προσθέσετε τα στοιχεία της εταιρίας σας ώστε το αρμόδιο τμήμα να αναλάβει την καταχώρηση του.

Θέλω να επιστρέψω ένα προϊόν αλλά έχασα την απόδειξη, Τι μπορώ να κανω σε αυτή την περίπτωση;

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η  προσκόμιση της απόδειξης, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση που η πληρωμή είχε γίνει με κάρτα, θα πρέπει να έχετε μαζί σας την κάρτα σας, ώστε να γίνει με τον ίδιο τρόπο και η επιστροφή χρημάτων.

Πραγματοποίησα μια παραγγελία και χρησιμοποίησα ως μέθοδο πληρωμής την αντικαταβολή γιατί όμως δεν εχω λάβει κάποια ενημέρωση;

Ο μοναδικός λόγος που δεν θα λάβετε την παραγγελία σας, είναι σε περίπτωση όπου έχει χρησιμοποιηθεί η υπηρεσία αντικαταβολής και καταγράφει μια άρνηση παραλαβής παραγγελίας από μεριάς σας , τότε το κατάστημα μας δεν θα αποδέχεται νέες παραγγελίες με την χρήση της αντικαταβολής για τον συγκεκριμένο πελάτη και ως εκ τούτου θα ακυρώνονται οι παραγγελίες του, χωρίς καμία προειδοποίηση. Αν δεν ισχύει η παραπάνω συνθήκη παρακαλώ καλέστε μας ώστε να διαπιστώσουμε τι συμβαίνει.

Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω;
  • Πληρωμή με αντικαταβολή κατά την παράδοση

Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας στον courier που θα σας παραδώσει το δέμα.
Κόστος αντικαταβολής: 1,90€

  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το ID της παραγγελίας σας ως αποδεικτικό πληρωμής. Η παραγγελία σας δε θα αποσταλεί μέχρι να γίνει εκκαθάριση του ποσού στο λογαριασμό μας. Η κατάθεση θα πρέπει να γίνει εντός 2 ημερών.

 Τράπεζα Πειραιώς
Δικαιούχος: ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΟΜΟΡΡΥΘΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΙΒΑΝ: GR1301722320005232090033430
 Τράπεζα Eurobank
Δικαιούχος: ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΟΜΟΡΡΥΘΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΙΒΑΝ: GR7802601830000240200448880

  • Πιστωτική / Χρεωστική Κάρτα

Μπορείτε να πληρώσετε με χρεωστική/πιστωτική κάρτα μέσω της πύλης πληρωμών της τράπεζας Πειραιώς.
100% Ασφάλεια στις online αγορές σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής πατήστε εδώ