Διαδικασία υπαναχώρησης-επιστροφής
Για οποιαδήποτε επιστροφή που αφορά τις παρακάτω περιπτώσεις:
- Λανθασμένη αποστολή
- Ελαττωματικό – κατεστραμένο προϊόν
- Ακύρωση παραγγελίας – αλλαγή γνώμης
Παρακαλείται η άμεση επικοινωνία με το MamasPharmacy.gr:
- Μέσω e-mail (orders@mamaspharmacy.gr)
- Τηλεφωνικά στο 2317 006262
Σε περίπτωση που πρέπει να αποσταλούν τα προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω του ηλεκτρονικού φαρμακείου MamasPharmacy.gr, αποστέλλονται στην εξής διεύθυνση:
Φαρμακείο Ιωάννης Μακρίδης & Συν. ΟΕ
Μικράς Ασίας 13-15, 54351
Τούμπα Θεσσαλονίκης
Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν με την εταιρεία courier που είχαν αποσταλεί εξ αρχής.
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας μέσω BoxNow και επιθυμείτε να την επιστρέψετε, παρακαλούμε όπως ακολουθήσετε τις οδηγίες που λάβατε κατά την επικοινωνία της παράδοσης, στο βολικότερο για εσάς locker ασχέτως απο ποιό την παραλάβατε.
(ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση αποστολής με ΕΛΤΑ Ελληνικών Ταχυδρομίων το δέμα δεν θα παραληφθεί)
Σε περίπτωση όπου η παραλαβή της παραγγελίας έγινε από κάποιο από τα καταστήματά μας η επιστροφή πρέπει να γίνει από εκεί.
Για επιστροφές προϊόντων με ΒΟΧ NOW παρακαλώ πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο: Επιστροφή με Box Now
To δικαίωμα υπαναχώρησης – επιστροφής προϊόντων εφαρμόζεται στις παρακάτω περιπτώσεις:
Περιπτώσεις επιστροφών ηλεκτρονικής παραγγελίας
1. Λανθασμένη αποστολή
Στις ελάχιστες περιπτώσεις όπου γίνεται κάποιο λάθος σε μία από τις διαδικασίες συλλογής και συσκευασίας των παραγγελιών, υπάρχει περίπτωση να αποστέλλονται προϊόντα που να μη συμπίπτουν με την παραγγελία σας ή στην παραγγελία σας να υπάρχουν λιγότερα προϊόντα. Επίσης, υπάρχει πιθανότητα να καταγραφεί λάθος προϊόν κατά την πραγματοποίηση τηλεφωνικών παραγγελιών.
Όλες αυτές οι περιπτώσεις ελέγχονται από το κλειστό κύκλωμα ασφαλείας. Εάν αποδειχθεί λανθασμένη αποστολή προϊόντος, τότε το MamasPharmacy.gr αναλαμβάνει άμεσα να στείλει το σωστό προϊόν και να καλύψει τα έξοδα επιστροφής του λανθασμένου προϊόντος.
Οι προϋποθέσεις για την παραλαβή της λανθασμένης αποστολής προϊόντος είναι:
- Το προϊόν να μην έχει ανοιχτεί
- Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του προϊόντος
- Να υπάρξει ενημέρωση κατα την παραλαβή της παραγγελίας ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα
Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προϋποθέσεις το MamasPharmacy.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος.
2. Ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν
Εάν το προϊόν παραληφθεί:
- Με ανοιχτή συσκευασία
- Με κατεστραμμένη συσκευασία
- Με σύντομη ημερομηνία λήξης, ώστε να μην υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος κατανάλωσης
Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις γίνεται επαναποστολή της παραγγελίας και το MamasPharmacy.gr αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων.
Παρακαλείται, η μόνη προϋπόθεση που πρέπει να τηρείται από τον πελάτη είναι η άμεση ενημέρωση, κατα την παραλαβή της παραγγελίας ή ενημέρωση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Σε περίπτωση που παραληφθεί προϊόν που δεν ανήκει στις παραπάνω τρεις κατηγορίες αλλά υπάρχει αίσθηση αλλοιωμένων ή διαφορετικών από τα συνηθισμένα χαρακτηριστικά, τότε το προϊόν θα πρέπει να επιστρέφεται ώστε να ακολουθήσει έλεγχος και επικοινωνία με την εταιρία, που είναι αποκλειστικά υπεύθυνη για την κυκλοφορία του.
Στην περίπτωση που επαληθευτεί ο ισχυρισμός του πελάτη, τότε το MamasPharmacy.gr αναλαμβάνει να αποστείλει νέο προϊόν χωρίς καμία επιβάρυνση προς τον πελάτη. Σε διαφορετική περίπτωση το MamasPharmacy.gr επιφυλάσσεται για την ανάληψη οποιασδήποτε ευθύνης.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος και εφόσον δεν υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης του θα λάβει μέσω email ειδικό πιστωτικό κουπόνι ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, με το οποίο μπορεί να προβεί σε νέα παραγγελία.
3. Ακύρωση παραγγελίας – Αλλαγή γνώμης
Σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει μια παραγγελία και επιθυμεί να επιστρέψει ένα ή περισσότερα προϊόντα, τότε ο πελάτης αναλαμβάνει το κόστος αποστολής, και θα πρεπει να τα επιστρέψει με τον ίδιο τρόπο που τα παρέλαβε. Στη συνέχεια το MamasPharmacy.gr, παραλαμβάνει και ελέγχει τα προϊόντα και αναλαμβάνει να επιστρέψει το ανάλογο ποσό με τον αντίστοιχο τρόπο που έγινε η πληρωμή.
Οι προϋποθέσεις για την επιστροφή και την αποδοχή των προϊόντων είναι:
- Η επιστροφή να γίνει εντός 15 ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής
- Να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους
- Να έχουν διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες και να μην υπάρχει αλλοίωση στη συσκευασία τους
Σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέφεται είναι συσχετισμένο με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν και το συγκεκριμένο δώρο.
Παρακαλείται ο έλεγχος των προϊόντων πριν από το άνοιγμα τους .
Δεν μπορούν να γίνουν δεκτά προϊόντα ψυγείου, βρεφικά γάλατα και τροφές, εσώρουχα, ορθοπεδικά και ανατομικά είδη.
* Αλλαγές σε ανοιγμένες συσκευασίες ΔΕ γίνονται δεκτές !
Επιστροφή αγοράς από το ηλεκτρονικό κατάστημα
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της απόδειξης, η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το χρονικό διάστημα των 14 ημερών.
Οι ίδιες προϋποθέσεις, που ισχύουν για την επιστροφή προϊόντων σε ηλεκτρονικές παραγγελίες, ισχύουν και για τις αγορές από το φυσικό κατάστημα. Παρακαλείται να γίνεται έλεγχος των προϊόντων πριν από το άνοιγμα τους, ενώ δεν επιστρέφονται προϊόντα ψυγείου, βρεφικά γάλατα και τροφές, εσώρουχα, ορθοπεδικά και ανατομικά είδη.
Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο φυσικό κατάστημα, πραγματοποιείται με τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής που είχε επιλέξει ο πελάτης κατά την αγορά των προϊόντων.
Για περαιτέρω απορίες και καθοδήγηση σχετικά με την αποστολή του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. 2317006262.
Επιστροφή Χρημάτων
Σε περίπτωση που χρειάζεται να γίνει επιστροφή χρημάτων σε εσάς ισχύουν τα ακόλουθα:
Αγορά Online
- Εάν η αγορά έγινε Online με πληρωμή μέσω κάρτας, η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην κάρτα σας, εντός 7 εργάσιμων ημερών.
- Εάν η πληρωμή της παραγγελίας έγινε με κατάθεση στην τράπεζα, θα χρειαστούμε να μας στείλετε μέσω email έναν τραπεζικό λογαριασμό, προκειμένου να σας επιστρέψουμε τα χρήματα. Οι επιστροφές των χρημάτων γίνονται στο τέλος κάθε εβδομάδας.
- Εάν κάνετε επιστροφή προϊόντων σε εμάς ταχυδρομικώς, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα, μόλις παραλάβουμε το πακέτο σας. Σε περίπτωση που η επιστροφή αφορά προϊόντα που δεν επιθυμείτε πια, χρεώνεστε με τα μεταφορικά έξοδα της αποστολης αλλα και της επιστροφης.
Κόστος επιστροφής
- Αν επιλέξατε την Box Now για την επιστροφή σας τότε το κόστος επιστροφής είναι 5 ευρώ ανεξαρτήτως ογκομετρικού βάρους,
- Αν εμπλέξατε την Speedex ή ΕΛΤΑ Courier ή Γενική Ταχυδρομική τότε το κόστος επιστροφής με βάση το ογκομετρικό βάρος συν 2,5 ευρώ.
Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη, η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 15 ημέρες.
Αγορά από τα φυσικά μας φαρμακεία
- Εάν η αγορά έγινε από τα φυσικά μας σημεία, η επιστροφή χρημάτων γίνεται στο ταμείο του καταστήματος, με απαραίτητη προϋπόθεση την ορθότητα του προϊόντος και την προσκόμιση της απόδειξης, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Σε περίπτωση που η πληρωμή είχε γίνει με κάρτα, θα πρέπει να έχετε μαζί σας την κάρτα σας, ώστε να γίνει με τον ίδιο τρόπο και η επιστροφή χρημάτων.
Παρατηρήσεις
Το κατάστημα μας διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το Mamaspharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προιόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).
Σε περίπτωση όπου έχει χρησιμοποιηθεί η υπηρεσία αντικαταβολής και καταγράφει μια άρνηση παραλαβής παραγγελίας, το κατάστημα μας δεν θα αποδέχεται νέες παραγγελίες με την χρήση της αντικαταβολής για τον συγκεκριμένο πελάτη και ως εκ τούτου θα ακυρώνονται οι παραγγελίες του, χωρίς καμία προειδοποίηση.
Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων
Το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία. Στο τηλ. 21317006262, με e-mail στο info@mamaspharmacy.gr ή αυτοπροσώπως στο φυσικό μας κατάστημα μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. Απευθυνθείτε στο φυσικό μας κατάστημα (Μικρας Ασιας 13-15, Θεσσαλονίκη ) σε περίπτωση ανάγκης για διόρθωση – επισκευή των προϊόντων.
Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για το mamaspharmacy.gr