Η FREZYDERM Α.Β.Ε.Ε. δημιουργήθηκε το 1986 από τον κύριο Αναστάσιο Αναστασίου,  με σκοπό το σχεδιασμό, την παραγωγή και την εμπορία δερματολογικών προϊόντων, την παρουσίασή τους μέσω της Ιατρικής Ενημέρωσης σε Δερματολόγους και τη διακίνησή τους μέσω του Φαρμακευτικού καναλιού διανομής. Βασικό μέλημα του ήταν ο σχεδιασμός και η παραγωγή ασφαλών και αποτελεσματικών προϊόντων υψηλής ποιότητας, με αυστηρώς φαρμακευτικά κριτήρια, τα οποία να αποτελέσουν έναν αξιόπιστο συνεργάτη των δερματολόγων.

Σύντομα η FREZYDERM, έχοντας πάντοτε ως γνώμονα τη διαρκή εξέλιξη των προϊόντων της αλλά και την ανάπτυξη νέων που θα ικανοποιούν ακόμη και τις πιο εξειδικευμένες ανάγκες των γιατρών, δημιούργησε το Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης δερμοκαλλυντικών προϊόντων, το οποίο στη συνέχεια ανέπτυξε συνεργασίες με Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια με σκοπό τη μελέτη και αξιολόγηση των προϊόντων της, όπως επίσης και την ανταλλαγή πληροφοριών και νέων δεδομένων που αφορούν όλους τους τύπους των καλλυντικών προϊόντων.

Το 2002 εγκαινιάστηκε το ιδιόκτητο εργοστάσιο παραγωγής δερμοκαλλυντικών, μια σύγχρονη και άρτια οργανωμένη μονάδα παραγωγής εξειδικευμένων καλλυντικών προϊόντων, εναρμονισμένη στις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το εργοστάσιο διαθέτει ερευνητικά εργαστήρια στελεχωμένα με άρτια καταρτισμένους και απόλυτα εξειδικευμένους επιστήμονες, καθετοποιημένη γραμμή παραγωγής καθώς και αποθηκευτικούς χώρους πρώτων υλών και έτοιμου προϊόντος.

Βάσει μελετών που εκπονήθηκαν για αρκετά χρόνια σε Παιδίατρους και Δερματολόγους, η εταιρεία κατέχει την πρώτη θέση ανάμεσα σε μεγάλες πολυεθνικές στον τομέα της Επιστημονικής Ενημέρωσης στον χώρο του καλλυντικού.

Το 2009 η FREZYDERM εισήγαγε στην ελληνική αγορά τη Βιολογική Βρεφική Διατροφή με αποκλειστική διάθεση στα Φαρμακεία. Τον Ιανουάριο του 2009 παρουσίασε το πρώτο Βιολογικό Βρεφικό Γάλα Frezylac και στη συνέχεια, τον Μάιο του 2010, η σειρά Βιολογικής Βρεφικής Διατροφής συμπληρώθηκε με τις Βρεφικές Κρέμες Βιολογικής Προέλευσης Frezylac.

Πέραν της ελληνικής αγοράς τα προϊόντα της έχουν επιτυχώς διεισδύσει σε διεθνείς αγορές στην Μέση Ανατολή, στον Καναδά, στα Βαλκάνια, στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.